Statistieken

• 84.393

Disclaimer

De Historische Vereniging Hasselt heeft grote zorg en aandacht besteed aan de samenstelling van deze website, maar sluit iedere aansprakelijkheid uit voor onjuistheden, onvolledigheden en eventuele gevolgen van het handelen op grond van informatie die op deze site beschikbaar is. De vereniging is niet verantwoordelijk voor pagina’s, websites van externe organisaties waarnaar verwezen wordt. Voor internet onderbrekingen, beschikbaarheid van de website en gebruik van dit systeem is de vereniging tevens niet aansprakelijk.

Alle rechten zijn voorbehouden. Het tot stand komen van deze site is auteursrechtelijk beschermd. Informatie van deze website mag door anderen worden gebruikt, mits er toestemming is gevraagd en de bron van de gegevens wordt vermeld. U mag informatie afdrukken of downloaden van deze site voor eigen gebruik. Verspreiden of publiceren daarvan dient in overeenstemming te gebeuren. Verder kunnen aan de gegevens op deze site geen rechten worden ontleend.

03 jun 2017

Hanzedagen in Kampen

In 2017 organiseert Kampen van 15 t/m 18 juni de Internationale Hanzedagen … Verder lezen…

12 mei 2017