Statistieken

• 83.524

Lezing Thecla Bodewes in Hasselt

Thecla werf HasseltDe werkgroep scheepvaart van de Historische Vereniging Hasselt heeft Thecla Bodewes, directeur van “Scheepswerven v/h Gebr. G. en H. Bodewes”, bereid gevonden om een lezing over haar bedrijven te geven, waarin de bij velen bekende werf in Hasselt centraal zal staan. Deze lezing wordt gehouden in gebouw De Schakel, Kastanjelaan 3 in Hasselt. In tegenstelling tot de publicatie in Hasselt Historiael is dit niet op dinsdagavond maar op woensdagavond 6 april a.s. om 20.00 uur. De entree bedraagt € 3,-, inbegrepen is een consumptie (koffie, thee, fris).

Hoewel gebouw De Schakel over een flink aantal zitplaatsen beschikt, is het nodig u vooraf aan te melden bij Minie Buit, tel 038-4771973, of via de mail m.buit@genne.nl. Dit om teleurstelling te voorkomen.

Thecla was in 2011 gekozen tot zakenvrouw van het jaar, een feit waar de Hasselters nog steeds trots op zijn! Het belooft een zeer interessante avond te worden waarin de geschiedenis en de ontwikkelingen van de werf centraal staan.

06 jun 2017

Presentatie boek Scheepvaart/Opening expositie

Een nieuwe uitgave van de werkgroep Scheepvaart “Een uniek boek vol foto’s … Verder lezen…

03 jun 2017