Statistieken

• 84.395

Opening expositie Eppo Schmidt

De eerste expositie van het culturele zomerseizoen 2015 in Het Oude Stadhuis te Hasselt2015041104572101 wordt verzorgd door de Hasselter Eppo Schmidt. In samenwerking met het Toeristisch Informatie Punt (TIP) werd op vrijdag 10 april 2015 onder grote belangstelling de tentoonstelling ‘Ecce Homo’ (zie de mens) geopend. Ds. Peter Ros verrichtte de opening.

Schmidt wordt ge├»nspireerd door gebruik te maken van beeldfragmenten uit diverse media. Op papier en paneel worden de schilderijen met diverse schildersmaterialen maar ook met bijvoorbeeld led-verlichting gecomponeerd. Zijn objecten en relikwie├źn hebben eveneens de mens als uitgangspunt. In zijn werk is de inhoud het belangrijkst, maar daarnaast is het ambachtelijke element altijd aanwezig.

Al zijn werk heeft bewust een zo kort mogelijke titel zonder uitgebreide toelichting (u laat uw eigen fantasie er maar op los). De expositie laat een klein gedeelte van zijn uitgebreide oeuvre zien en duurt t/m 20 juni 2015.

03 jun 2017

Hanzedagen in Kampen

In 2017 organiseert Kampen van 15 t/m 18 juni de Internationale Hanzedagen … Verder lezen…

12 mei 2017