Jaarvergadering

Op 17 maart werd in het Oude Stadhuis de jaarvergadering van onze vereniging gehouden. Hierbij een impressie.
Onze voorzitter Jan van der Stege opende de avond en gaf een overzicht van alle activiteiten die er binnen de vereniging plaatsvinden. De jaarverslagen van de secretaris en penningmeesterwerden goedgekeurd. Corrie Overmars overhandigde het bestuur een historische bedelrok uit 1946, afkomstig van mevr. G. Hartman - de Lange. Over de geschiedenis van deze rok hopen we in een van de volgende nummers van Hasselt Historiael een verhaal te publiceren. Tenslotte zette het bestuur Marja Montanje en Hanny Becker in het zonnetje vanwege het 40 jarig jubileum van de vereniging. Beiden hebben vanaf het begin een grote rol binnen de vereniging en binnen de redactie van Hasselt Historiael gespeeld. De avond werd afgesloten met een gezellig samenzijn.

Gepubliceerd op: 29-04-2023